Menu Sluiten
BereikbaarTot uur
Momenteel niet bereikbaar

Ik heb een product of een dienst geleverd, maar mijn klant weigert te betalen. Wat kan ik doen?

Het is belangrijk dat u uw klant schriftelijk in gebreke stelt. Dit kunt u doen door een herinnering/aanmaning te sturen van de openstaande factuur. Blijft de betaling alsnog achterwege? Dan stuurt u een WIK-brief, als uw klant een consument is (voor concept WIK-brief neem contact met ons op). Hiermee geeft u hem/haar de laatste mogelijkheid om alsnog de openstaande kosten te betalen. Voor zakelijke klanten is een WIK-brief niet noodzakelijk. U kunt in dat geval overwegen de vordering direct uit handen te geven aan ACCS.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen de incassobranche? Schrijf u in op onze nieuwsbrief en u ontvangt belangrijke berichten in uw mailbox. Geen spam en geen reclame, beloofd!

Kristel
Heb je een vraag over jouw dossier? Typ een bericht om contact op te nemen via Whatsapp.

Ons kantoor is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:00 uur.