Ik heb een product of een dienst geleverd, maar mijn klant weigert te betalen. Wat kan ik doen?
Het is belangrijk dat u uw klant schriftelijk in gebreke stelt. Dit kunt u doen door een herinnering/aanmaning te sturen van de openstaande factuur. Blijft de betaling alsnog achterwege? Dan stuurt u een WIK-brief, als uw klant een consument is (voor concept WIK-brief neem contact met ons op). Hiermee geeft u hem/haar de laatste mogelijkheid om alsnog de openstaande kosten te betalen. Voor zakelijke klanten is een WIK-brief niet noodzakelijk. U kunt in dat geval overwegen de vordering direct uit handen te geven aan ACCS.
Nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen de incasso- en deurwaardersbrache? Schrijf u in op onze nieuwsbrief en u ontvangt belangrijke berichten in uw mailbox. Geen spam en geen reclame, beloofd!
🍪
Cookies
Wij plaatsen cookies voor het goed functioneren van onze website. Met deze cookies kunnen we het verkeer op de website analyseren en de gebruikerservaring verbeteren.