Klachten

Onze medewerkers doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Het kan helaas toch gebeuren dat u zich niet naar volle tevredenheid geholpen voelt. Bent u ontevreden over de werkwijze van ACCS, de manier waarop u te woord bent gestaan of hebben wij uw privacy geschonden? Dien dan een klacht bij ons in. Klachten zijn voor ons belangrijk om de kwaliteit van onze dienstverlening te kunnen verbeteren.

Wat doen wij met uw klacht?

Onze afdeling klachtenmanagement is in het leven geroepen om uw klacht te beoordelen en samen met u op te lossen. Hiervoor nemen wij binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op. In sommige gevallen reageren wij schriftelijk, bijvoorbeeld wanneer wij documentatie willen toevoegen aan ons standpunt. Ook als de klacht telefonisch is opgelost, zullen wij altijd de oplossing schriftelijk aan u bevestigen.

Wij registeren alle klachten die bij ons binnenkomen, zowel telefonisch, schriftelijk als online. Op basis daarvan verbeteren wij onze organisatie en werkwijze. De reden dat wij klachten registreren is eenvoudig, we willen herhaling in de toekomst voorkomen!

Uw klacht melden

We willen het u zo gemakkelijk mogelijk maken om uw klacht bij ons in te dienen. Gebruik daarvoor onderstaand formulier. Is uw klacht terecht, dan passen wij daar direct onze dienstverlening op aan. Beloofd!

U kunt ook schriftelijk uw klacht indienen, per post of per e-mail. Stuur in dat geval uw brief naar
ACCS t.a.v. Afd. Klachtenmanagement, Postbus 6099, 5600 HB Eindhoven of naar .