Menu Sluiten
BereikbaarTot uur
Momenteel niet bereikbaar

Welke informatie heeft een incassobureau of deurwaarder nodig om een zaak te starten?

Hoe beter uw administratie, hoe sneller wij voor u aan de slag kunnen gaan. De volgende zaken hebben wij van u nodig: kopie van de verzonden facturen, herinneringen/aanmaningen, WIK-brief, overeenkomst (indien aanwezig) en eventuele correspondentie over de facturen. Bent u benieuwd of uw dossier compleet is voor ons om hiermee aan de slag te gaan? Neem dan contact met ons op.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste nieuws binnen de incasso- en deurwaardersbrache? Schrijf u in op onze nieuwsbrief en u ontvangt belangrijke berichten in uw mailbox. Geen spam en geen reclame, beloofd!

Kristel
Heb je een vraag over jouw dossier? Typ een bericht om contact op te nemen via Whatsapp.

Ons kantoor is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 21:00 uur.